Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2013 17:45 - Уволнението трябва да се полее с бира
Автор: iskamlubov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
0



    Преди няколко месеца започнах работа, фирмата обаче сгази лука и сега днес всички подписахме заповедите си за освобождаване. И пак на борсата по труда. Май там ми е основното работно място. А що пари пръснах докато оформя документите за започване на работа?! Заради грешките на някой друг всички ядем попарата. Обещават уж, че пак ще ни потърсят и е за кратко това, но да вярваш ли?
   С колегите на връщане ударихме по бира и сигурно днес нямаше да пусна друг пост освен сутрешния, ама бирата не седи мирна.
   Работата беше нещо ново в живота ми и ми даваше смисъл. Имах си някаква програма. А сега пак се върнах на старото което беше. Скука и безсмислие. Поне е хубаво, че възобнових блога и ще драскам тука през многото свободно време което ще имам.
   Довечера  в 19 часа съм на служба. Каква служба ще кажете. Ами аз съм евангелист. Едва ли съм единствения такъв, който се напива от една бира, но е добре до тогава да изтрезнея малко, че заемам важна позиция там. Да.... Доста често блога ми ще ви кара да се смеете с противоречивите неща които съм. Те не са малко. Няма лошо важното е че съм искрен........ да де анонимно искрен.
     Ваш искащия любов, макар и леко пиян!


Тагове:   работа,   бира,   евангелист,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iskamlubov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10455
Постинги: 9
Коментари: 17
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031